Detox

Japp så e d. Nu ska gifterna ut. Har samlats en hel del den senaste tiden. Och då jag aldrig är pigg så tänkte jag testa detta.
'
Tobak, alkohol och kaffe helt borta, utesluter även rött kött, pasta och allt med vetemjöl i, just nu. Däremot går det in massor med färska grönsaker och frukter, bönor och nötter. Lagar grönsaks och frukt juicer hela tiden med juicemaskinen. Och så har jag fått dille på att baka majs/mandelknäckebröd med solros-, psyllium- och pumpafrön i. Flingsalt på, bra chipssubstitut om int godare. Och nyttigt.
'
Lagade just en grönsakssoppa på rödbetor, potatis, morot, rotselleri, spenat, lök, chili och quinoa. Mixade alltihop + salt och cayennepeppar. Riktigt god. Avnjöts med mitt knäckis :)
'


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kommer gårna o smakar på dina godsaker, ser smarrigt ut =)

2013-01-25 @ 22:35:23
Postat av: Tessa

jag ska fixa när jag orkar =)

2013-01-28 @ 23:27:56
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0