Bebiskottar

Har hittat två jättesmå kottar utan mamma. Mamman har strosat omkring här i sommar, men vi hittar inte henne nu.
'
Hittade ena idag och nu fann vi ett syskon. Har någon förslag på vad man kan göra med dem? De väger bara strax över 100 gram, så de är inte gamla nog att klara sig själva. Lilla holmen?


Sommar o sup

Herre min tid vad det har gått ner öl i den här stackars kroppen den här sommaren. Men det är ju sommar. Och det är gott. Har haft jättekul med massa alkisdårar i min kaliberklass. Hoho, tur att det inte är sommar alltför länge. Idag krävs en ansiktsmask för att komma igång.
'
Kanske slinker ner en par kalla så man mjuklandar :)


Vattenkrig

Här kastas d vattenballonger. Jag dricker öl o tittar på


Rygghelvete

Har haft ont i ryggen i en månad nu. Den senaste veckan har smärtan eskalerat, och jag tror inte det blev bättre av att ha en 21 kilos Jeff på axlarna i typ tre kvart då vi var på Sean Banan i tisdags.
'
Idag kunde jag knappt gå vissa stunder, så jag ringde sjukan. Nu ligger jag utanför sjukhuset och väntar på skjuts. Kan ju inte sitta, så jag kan heller inte köra bil. Fick triangelpreparat av doktorn, så nu ska d knarkas!
Och tråkigt att någon måsta åka helikoptern :( hjärnblödning


Bröllop

Tjohoo mitt i sommarn. I helgen var vi på bröllop. Mia & Hugh var det som gifte sig, och tänka si JAG, fick va brudtärna. i klänning, i smink och uppsatt hår.
'
Underbart fint bröllop med hela Helsingsklanen förutom en. Värsta släktkalaset. Kul som fan va d. Brudparet var så otroligt vackra, hela tillställningen var perfekt. God mat, bra musik, roligt folk (som klädde av sig skjortorna på dansgolvet vid 2 snåret, så ska d va).
'
Klockan tolv kastade jag in ungarna i trunken på bilen, som var inbackad lite i skogen. Hade fällt ner baksätet o hade med 2 madrasser, kuddar o täcken. De somnade på stört. Så kunna man fortsätta supa sen :D taxin kom vid tre, då baxade vi bara in barnen från en bil till en annan. Smidigt värre! Tack kusin Mia för ett oförglömligt bröllop.


Hej

Någi läsare som vill ha en sommaruppdating?


Min älskade lur

Nu har jag fått tillbaka min telefon <3
Såhär tycker Famous att hon ska sova


dåligt med uppdatering här

Jag har min iPhone på lagning, och jag stör mig vettlöst, snart snart hoppas jag få den.
 
Utan den kan jag inga:
-ta bilder
-uppdatera mig på facebook eller blogg
-se vad alla andra håller på me på facebook
-trakassera mina vänner via telefon, för jag har INGENS nummer
 
Däremot kan jag:
-vara mer fysiskt social
-lämna telefon efter mig på flit
-vara mindre anträffbar
-missa viktiga möten jag hade inproggat i min iPhone
 
Men jag är mindre stressad, skiter i saker och ting, och det händer ingenting ändå.
 
Måste tillägga att jag var till Strumpans stuga i Brändö i helgen. Och det var den roligaste helgen jag haft på länge, har fortfarande träningsvärk i magen efter allt skrattande. Hade sjukt kul. Och har nu fått en ny tradition sista helgen i Juni <3
 

RSS 2.0