Trött kille

Är man trött så är man.... Lilla sjöjungfrun filmen var tydligen ansträngande


Trött tax

Man finner alltid Famous på märkliga ställen när man kommer hem. Här är senaste platsen. Ser himla bekvämt ut:
'


Akustik

Det ekar ju som satan hos oss och jag har lidit svårt och det har sugit musten ur mig. Kreativiteten har satts igång i hundra åtti, men orken att fullfölja projektet har tagit tid. Men nu är det klart och satan vad snyggt det blev! Jag är faktiskt riktigt stolt.
'
Första testet, men endast en liten procent av vad som bör göras för att få ner allt eko. Idén är helt min egen och är gjort av äggkartonger, förmodligen är det ingen annan som har något liknande :) vad tycks?


Resvan men YR

Förbanna jag hade EN jävla väska med mig på resan till N.Irland. Inget incheckat bagage, endast en halvfull, ful blå ryggsäck som handbagage. Den lämnade jag ombord på planet när jag klev av i Dublin. Jävla pucko. Efter mycket om och men och att jag missat första bussen till Strabane, så satt jag på bussen med ryggan med, pv till Strabane, där Mia bor.
'
Ni förstår varför jag ständigt går med dessa "midjeväskor" som är fastförankrade i min kropp, så jag INTE KAN lämna dem efter mig. Ho ho, säger jag bara. Vikken L O O S E R


SPA resa

Man kan säga att jag är på en liten SPA tripp då man hamnade hos en som går kosmetologutbildning. Igår var jag med på lurs och fick mig en fransk manikyr av Mia <3
'
Nu ska jag precis lägga mig ner och få en timmes ansiktsbehandling. Aaagh!
'
Däremot går jag på smärtstillande då jag har ont i ryggen/skuldran/nacken. Det strålar lixom och tar så ont så jag börjar må illa. Måst till nåt proffs när jag kommer hem, har kommit och gått i 2 månader.
'
Nej nu treatment :)


Resedags

Sitter på Skavsta Flygplats och väntar på flyget. Smakar lite på en öl i solskenet, apvarmt o skönt.
'
Ska åka iväg solo några dagar till kusin Mia på N.Irland o slappa. Ska bli sååå skönt. Har dock nästan 8 timmar kvar innan jag är hemma hos henne. Men faktiskt skönt med lite död egentid, I like it a LOT.


SVAR

Får "blåsor" på tungan ibland. De där små röda smaklökarna (eller va d no e för små prickar man har tusen av på tungan) sväller upp o blir så jäävla irriterade o sjuka. Klipper man bort dom med en nagelklippare så är det läkt på ett dygn. Om man inte klipper är de kvar o härjar en vecka. Det var en sån ni fick se i förra inlägget. Ett tips som jag gärna delar med mig :)


Gissa

Gissa vad detta är...


Businessclass

Hitta en bild från hemresan. Vi hamna visst uppe på andra våningen i jumbon :) så jääla najs!


Trötta tider

Känslan att få sova i ett sträck, utan att vakna en enda gång, vakna innan väckarklockan (som var ställd på kl 11), och dessutom hinna ligga o dra sig så länge så man börjar undra om man eventuellt glömt sätta klockan på ringning och bara måste kika på klockan, som då visar 10.58 . Den känslan är en på flera hundra i min vardag. Men idag hände d.
'
UNDERBART! Känns som om jag fått en dyrbar gåva som jag hoppas får uppleva snart igen. Ha en bra dag alla!


Fint väder

Här ska d spikas koja!
GULLE <3


RSS 2.0