Cooling

Våran fottiskille.


Glad Påsk

Såhär har det sett ut i påsk. Goda drycker. Igår hade vi Chrilles syster med son hit o käka Diablo pizza (godaste pizzan ever). Sen kom Dr. Johnny hit med en gåva (en boxningssäck!!!) och tog sig en titt på min hand. Min tumme har varit domnad i två veckor. Svar: karpaltunnelsyndrom. Nu blir det att bära handskena. Är det inte borta efter sommaren blir d en liten operation.
'
Nu blir d morgonkakka o brunch. Ha en fortsatt trevlig påsk!


Bra lördag

I lördags var det åter igen dags för ett KINO evenemang. Vi började förisen hos Johanna Muukonen. Där fixade vi oss och käkade svingott innan d var dags att fara till Kino.

Günter uppträdde och var bra, men inte så många låtar. Och så va d full press vid scen. Sen va d så jävla bra musik så man dansade mest o drack mindre. Så INGEN krappola på söndagen. Pigg o glad bara.
'
Tessa hade kavaj och stövlar på sig...


Proper

Hittade mina gamla brillor dom jag borde använda mer. Så ser msn proper o städad ut. Nej, går jag sämre syn så opererar jag ögonen.


Vacker

Min vackra tös <3


Mosters gulle <3

Hur söt får man lov att vara. Lilla Sigrid.


Vädret!

Jo det är soligt och ljust. Men JÄVLIGT KALLT! Svårt att andas lixom. Knappt så d gick att grilla korv i söndags:
'


Bloggpaus?

Har GLÖMT BORT att blogga!! Härriguu asså. M E G A D E M E N T .
'
Har tydligen inte så mycket att skriva om. Har dansat lite på köksbordet igen. Och myst med Jeff.


Flätor

Och så var det se traditionella flätorna. Li satt 5 timmar. Vill man va fin får man lida pin.
'
Nu har vi checkat ut o sitter o lunchar på ett cafe. Ska bli skönt att komma hem till egna rutiner. Såg att de lovat sol iallafall. Och så är man ledig hela helgen. '
Barnen vill till Mommo o moffa, om dom får. Så kanske man får va lite barnfri från lillsessan o lillprinsen :)
'
Om nästan ett dygn är man hemma ❤


Kreativ

När det inte finns leksaker så är man kreativ. Som ni ser så är Li kock och bakar pizzor och pancakes med en tygblöja.


Jeff the surfer

Jeff får låna Toms surfbräda till vågorna


Härliga Thailandväder!

Här ser alla dagar likadana ut. Men värmen är oslagbar, lite väl hett ibland tillome. :)


Hett

Svättas lite lätt :)


RSS 2.0