FRISK!

De där vitpepparkornen gjorde susen. Även om jag hade ont i magen halva natten så avtog illamåendet och rännan. Och imorse fick jag sova ut då Chrille tog med sig Jeffen upp och med till dagis. Han hann inte vakna igen innan Malin var här och skulle hämta honom. Nu har jag dammsugit och har 2 maskiner tvätt på G. 4 återstår. Ja jag vet, tvättar man en gång i veckan så får man köra 6-7 stycken i rad, men jag orkar int ränna till källarn varje dag, då blir det berg i tvättkorgarna.

Imorgon kommer väl mamma och fortsätter med fönstertvättningen här, sen drar vi to Northern Ireland, och på onsdag när vi kommer hem igen HOPPAS jag att det inte är råddigågga här. Herregud, nu måst jag ringa Mia o kolla vad man behöver med sig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag misstänker väl att Chrille inte drar fram alla leksaker o leker i sin ensamhet o låter dem vara runt i kring..garv
Skönt att du är på topp igen!

2008-05-08 @ 11:06:18
Postat av: Tessa

Hahahaha, nej men man vet ju aldrig med han

2008-05-08 @ 11:17:26
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: anne

tur att du mår bättre idag annars kunde det gått illa med djupa knäböjen på pumpen..lol:)

2008-05-08 @ 22:05:22
Postat av: Tessa

Hahaha sant.

2008-05-09 @ 12:28:28
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0