Känner mig som Björn Gusafsson

Här sitter jag nu, jag börjar från där jag var sist....

...åkte till mor och far på middag:

Förrätt: Öl
Varmrätt: Älgstek med örtugnsbakade potatisklyftor, kantareller och brunsås (slirigt gott!) och rötjut
Efterrätt: Kaffe med toffee/bananglass och hemlagad chokladsås med sirap (jag och Li slickade såskannan)
Efter efterrätt: Öl + rötjut


När man inga e van med mer än ett glas vin eller en öl så slirar d till rätt rejält om man kör dubbelsats. Började säga konstiga ord och när vi kom hem så kände jag mig nästan full, av 2 öl och 2 glas vin. Känns nästan lite fjortisaktigt. Måste jobba på det här. Måst börja tåla mer.

Kommentarer
Postat av: Mita

Har just skrivit på min blogg om kvällens "Så ska det låta" men du har väl inte sett på tv alls, så sten som du är.....amatör....ha ha ha ha ha...

2008-03-21 @ 21:34:27
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Kim

bara att börja jobba på det då ;)

2008-03-21 @ 21:37:09
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: mia

jooo d inga ratt mot oss att man blir pa lyset av nagra glas vin heller. Maste borj trana lite pa detdar

2008-03-21 @ 23:08:54
Postat av: Camilla

Nu är det nästan mina takter...vanan är dålig här sen många år...

2008-03-22 @ 08:12:56
Postat av: Camilla

När jag läser inlägget så får jag det till att iom att Chrille är på jobb så har ni lugnt o tyst hemma... inga visste jag att han snacka så mycket på kvällarna hemma ...jag som trodde han gilla datan... =)
Ikväll vill jag ha tacos ...undrar vem som joinar innan kvällen är slut eller om det bara blir vi 5 ??

2008-03-22 @ 08:24:39
Postat av: Tessa

VI HAKAR!!! Ska till Kantarellen o Sparis idag, vill du me?

2008-03-22 @ 09:37:34
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa Sandy, Robbe och lillan

"måste börja tåla mer" hahahahahahha,,,,

2008-03-22 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0