Jeff 4 månader

G R A T T I S fis (igår)!

image171
Han ser så skön ut.

image172
Li hjälper till.          P.v. till sjukan.      Potatis e gott.          Bada e superkul.         Superman.

Han e så rolig. Han har lärt sig ett nytt ljud: häääh. Fast djupt-ner-i-halsen-ä, mer som en viskning, eller som nån som håller på att  bli strypt eller som får dåligt med luft. Började laga mat idag, då satt han i sin bilstol o flina och ä:a sig hest (nynerskiten). Tänkte att han får sitta där o låta som en grådvärg tills han säger till. KIockan fem när vi skulle äta satt han fortfarande och övade på sitt nya favvo "ord" med sin hesa, gulliga röst. Men jag var snäll och bytte på honom när han inte visste bättre själv. Sen åt han sin potatis, han börjar bli bra på att äta pottis.

Han har fortfarande lite stegring. Men äter och gillar antibiotikan, e pigg (vill sova mindre än vanligt om dagarna -damn. Men sover som en klubbad säl om natten -puh.) Nu ska Li och jag ha mysis med ostbågar (om d finns nåt kvar sen förra helgen, då jag gått o nallat hela veckan).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sabla gullunge! Stackarn som varit så sjuk, hoppas han blir frisk nu.

2008-03-07 @ 19:08:52
Postat av: Petra

De e såna söta killar som får mej att önska att jag ville haft ett barn till för typ ett år sen... Banna va söt han e!!! Skulle vilja snusa lite på honom...

Ha en skön helg!

2008-03-07 @ 19:41:02
Postat av: Elin

Ni fira väl med några potäter igår???

2008-03-07 @ 21:09:31
Postat av: Mita

Nååå, försenat grattis, my GOD va gullig han e....
Li ser bussigt nöjd ut me flaskan.
Mums, jag sitter oxå med en påse bågar till Let´s Dance...

2008-03-07 @ 22:11:55
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Tessa

Ja veeeet, han e så satans sööt! Jo jag får ibland såna där små panikattacker när jag inser att det snart är över, att han snart inte e bebis längre, UÄÄÄÄ. Så kände jag inte med Li. Nu förstår jag vad alla sista barns föräldrar snackar om, att sista barnet aldrig får bli stort =)

Jo slår på stort och får potäter när d e kalas, hahah!

Li e verkligen goast och även min högra hand. Hon E nöjd såfort hon får vara hjälpsam, hon släpper Bolibompa o allt annat hon håller på med bara för att få hämta tutten. Idag sku hon vila med honom. Funka ungefär tills när hon fick i nerverna för att han hans huvud tog emot hennes SÅÅÅR. Ligg närmare...

2008-03-08 @ 00:02:17
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Tessa

Asså dom där örona *gnisslar tänder*

2008-03-08 @ 00:03:35
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Ja han e så söööt ...o lite min till låns att snussa o bära på

2008-03-08 @ 09:21:34
Postat av: Tessa

Jo, du vet att du får låna han NÄR du vill
=)

2008-03-09 @ 14:55:23
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Linda

Gud vad di växer.Jag tycker Vilja börjar bli stor nu när hon väger 3,3 kg. Snacka skadad!

Gulli är han *hoho*!

2008-03-10 @ 14:16:32
Postat av: anna

Instämmer med gänget - han är så söt så man bara vill pussa upp honom jättemycket!! Annars garvar jag ju gott åt dina sköna kommentarer Tessa - du är oslagbar :-D

2008-03-10 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0