Jag måste berömma min dotter

På senaste har hon haft en riktig härlig period. Å hon e så härlig att diskutera med, det kommer så sköna kommentarer och frågor (visst, ibland får man ju bussigt i PSYYYKE när hon ska hålla på o "mammaa, mammaaa" framför VARJE mening).

De goda sidorna hon inte tappar är att:
-det ALDRIG, och menar jag verkligen A L D R I G (helt otroligt!) är nåjs om tandborstningen
-det inte är några stridigheter när hon ska gå och lägga sig
-hon är otroligt gullig mot Jeff


För att:
-Hon är rädd för att få gula och bruna tänder, Karius o Bactus vet hon inte ens vem är, hon kan få panik om hon somnat borta och vi har lagt henne vidare hemma utan att borsta tänderna, jävlar va d gnuggas nästa morgon sen.

-Hon e så beroende av sin sömn att hon ber om att få gå och lägga sig om ingen tar tag i saken. En kväll så satt jag i tlfn med svägis, Chrille satt...ja gissa EN gång...mmm i soffan med datan....hon försökte få lite kontakt med mig men med lite rynkad panna och "kommer snart" så lät hon mig va. När jag pratat klart typ 5 minuter senare fann jag henne i min säng, snarkandes under täcket, då ville man ju bara gå o KRAAAMAAAA.

-Börjar Jeff knorra så kan hon säga typ "jag tror han e hungrig, ska jag mata han?" Och hon vill alltid pussa och krama honom när hon kommer hem, hon smyger in om mornarna och frågar om han e vaken, att hon sku vilja pussa honom.

Dessa icke-trotsperioderna är inte långa, men ack så härliga!

Kommentarer
Postat av: mia

L kom up fran tv rummet en morgon o vi lag o 'mysade i sange'. Staller sig med en hande i sidan o sager- whats going on here then? man blir slut. forresten jag e sugen pa mail.

2008-03-28 @ 22:36:22
Postat av: Tessa

Hahaha, fy fan va sköön han e!! Kan du hålla dig för skratt? Mail är skickat. Kram

2008-03-28 @ 23:06:07
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

hahahahahaha.....hälsa han att gummo tycker han e coolast i världen!!!!

2008-03-29 @ 00:04:57
Postat av: Camilla

Hon är en duktig storasyster/lillmamma =)

2008-03-29 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0