Hemma!

Nu är vi helskinnade hemma igen. Chrille är mindre helskinnad med 17 stygn över axeln. Så nu har jag TRE att sköta om, jag tror jag ruttnar. Resan gick bra, men nu är jag TRÖTT. Sandra och jag har suttit och tjattrat (gäspat) till halv tre om nätterna och haft fullspäckade dagar. Lite shopping lyckades vi pricka in oxå. Så att jag inte skulle behöva åka hem med slattrig, tömd väska  =)  satt ju som plåster på eventuella sår (sömnbrist).

Tacos hos Chrilles syrra igår, riktigt gott. Kul att träffa dem. Li vart åter igen förtjust i sin kusin Toffe, som jag inte vet åldern på (Camilla! 10 år eller?) Li har sovit kingsize med pregga-Sandra i deras 210x210 centimeters hästen. Tror nog jag måste spendera lite tid hos diverse människor inkommande vecka, så jag får lite barn-avlastning (lekkamrater till Li bl.a), här hemma blir jag nog tokig och hon med, när hennes lekkamrat är sjuksskriven.

Jag har slutligen sett Gamla Stan i Borgå, trots att jag varit dit 3 gånger förut så har jag aldrig lyckats ta mig dit. Fint var det (trots att jag såg det från bilrutan, hehe, vi var för slöa för att promenera dit.) Sandra var jättenöjd med både barnvagn och bilstolen som vi släpade med oss. Hittade en likadan bilstol som jag köpte åt henne beggad för 40 euro, ny kosta den 168!!!! BRIO barnvagnen kapade jag för 380 euro, som säkert ligger runt 700 euro ny. Så nu tyckte ju hon att hon LÄTT skulle kunna spendera lite cash på en COOL, SNYGG åkpåse, eller nåt, I agree.

Nej satan, jag måst försöka få lillkillen trött nu så jag får gå o lägga mig, annars blir jag ett grellefall imorron.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Toffe är 12,5 år =)

2008-01-24 @ 07:47:21
Postat av: Tessa

jammen ha va iallafall 10 sist jag såg han =)se sån koll man har. Michelle då?

2008-01-24 @ 15:00:30
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

13,5 =)

2008-01-24 @ 21:10:29
Postat av: Elin

Finns nackdelar här oxå internet tar typ 100 år. Du behöver inte sova i en sandig säng, smörja in dig med solkräm 30ggr per dag, undra varför folk bara kan prata spanska här och ha yvigt hår som ett troll men annars är det bra hihi...

2008-01-25 @ 04:01:38
Postat av: Tessa

Hahaha, tack Elin

2008-01-25 @ 18:10:09
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Elin

Dum länk... Va bra att ni oxå får lite sol. Nu och simma med delfiner...

2008-01-26 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0