Äta snorkråkor

Li har hållit på o ätit snorkråkor så jag blir gaalen. Nu har jag dock kommit på ett trick som funkar. Det är ju jätteviktigt för henne just nu att hon växer och framförallt att inte lillebror växer om henne! Hon kommenterar hela tiden maten, om man blir stark av den och den maten, om man växer mycket av en annan. Så sa jag att man slutar växa om man äter snorkråkor. Så imorse märkte jag att det gett resultat då jag berättade att min mormor (som hade benskörhet) krympte när hon blev gammal. Så frågade Li:

-varför gjorde hon d?

Jag hann inte svara att det var för att hon var sjuk, utan hon svarade själv på sin fråga:

-kanske hon åt snorkråkor. Jag har slutat äta snorkråkor nu, för jag vill bli stor.

Shit va man luras, men alla knep e bra, utom dom dåliga sägs det juh.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för tipset, det ska genast prövas! Anton äter så mycket snor så han fan knappt orkar äta annat... *ryyys*

2008-01-04 @ 18:15:48
Postat av: Tessa

HAH HAH HAAAAAA, salt o fint siddu

2008-01-04 @ 18:26:24
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

hahahaha.....fy faaaan för bra lögner.. Men jag e övertygad att oxå din mommi smög ner lite saltit i sina dar.... heja Li!!!

2008-01-04 @ 19:47:28
Postat av: Elin

Haha den va bra... Funkar det på hundar oxå?

2008-01-05 @ 02:37:20
URL: http://[email protected]
Postat av: kussa sandy

Ööööööh, käkar Elins hund snorkråkor????

2008-01-05 @ 11:45:48
Postat av: Tessa

Ja d är väl inte så konstigt, knappast sina egna. Trodde du den satt o peta med klorna i nosen eller? Bianco skulle nog äta mycket kråkor o snor om
hon bara vart bjuden.

2008-01-05 @ 14:20:30
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Jenny

Fast mitt i allt står Li och trycker in sina snorkråkor i munnen på Jeff för att han inte ska växa om henne!

2008-01-05 @ 17:22:07
Postat av: kussa sandy

Ush, nu är nivån på denna asiga diskussion så jävla låg och äcklig att jag avstår att kommentera..... Återkommer när min lilla har blivit i snorkråks-ålder....

2008-01-05 @ 22:50:17
Postat av: Tessa

Men Sandra när ha DU blitt sådär jäla känslig då? Du tänker som ett barn Jenny, hahaha, skulle inte förvåna mig om hon gör d.

2008-01-06 @ 20:07:09
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0