Starka ord

När man ska förklara någonting, eller om man bara diskuterar allmänt så slinker vanligtvis nån av nedstående ord in i meningarna, trots att jag kanske inte fullt ut menar vad ordets innebörd.


aldrig
alltid
hatar
älskar
det bästa jag vet
det värsta jag vet


Så jävla typiskt mig att säga t.ex:

"Det värsta jag vet är när man tappar mat i famnen. " eller "Jag hatar att tappa mat i famnen".

Varför kan man bara inte hålla sig till sanningen och säga att det är mindre kul att få flottfläckar på kläderna?

Jag och kussa Sandra brukar garva åt varann när man titt som tätt klämmer in ordet hatar, eller alltid i meningarna. Blir alltid asgarv. (Där kom det, automatiskt, alltid, sure).
***


Kommentarer
Postat av: kussa sandy

hahaha... men nu stämde det ju för en gångs skull. Det BLIR ju alltid asagrv!!! Idag sa jag t.ex åt Robbe, att DET VÄRSTA JAG VET E, när det luktar hans träningkläder i hallen då jag kommer hem.... svaret blev: ojojojoj, vad du har det jobbigt då!! jag överreagerar ALLTID och e ALDRIG nöjd, Robbe HATAR då jag gnäller och jag ÄLSKAR han när han inte lämnar sina träningskläder i hallen !!! punkt slut!!

2008-02-08 @ 11:56:15
Postat av: Tessa

fniss, samma skrot o korn du och jag

2008-02-08 @ 13:57:31
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0