Nu får det vara nog!

Jag har ju blitt sockerberoende. Idag åkte jag till Krokens café och eftersom de håller "kom igång-stuket" där så rååka d slinka ner en Dumle chokladplatta när jag handlade lunchsalladen på Malins Livs. Jag åt upp 3/4 av den, innan jag ens smakat på kaffet. Inte nog med det.

Med mig från Krokens fick jag med mig en STOR kladdkaka som jag skulle ha till kvällens Me & I klädparty. Från den slank det smidigt ner 2 bitar med grädde oxå. Och vipps så hade jag en lååång lista (5 plagg iallafall) beställt. SÅ COOLA KLÄDER! Har ni inte varit på det partyt tidigare, så se till att göra d! (Smygtitta på www.meandi.se).

Nu är typ halva kladdkakan kvar. Ska jag slänga den? Nej d kan man ju inte göra. Får smarra imorgon till, sen tror jag att jag måst rycka mig i kragen. Men som ammande mor så BEHÖVER jag ju extra kalorier, det är d jag jobbar på. Och som ammande, hårt arbetande småbarnsmor BEHÖVER jag ägna lite tid åt det jag gillar emellanåt, bl.a. beställa kläder. På fredag drar jag till IKEA med Susanna (Jeff hakar givetvis). Ska Å bli kul.

Nu sover båda pruttarna efter en kväll med fullt med vuxen- och barnbesök. Jeff orka int ens ta sitt dagliga kvällsbad som han älskar, utan satt bara och dåsa. Fick ren blöja och jamis på, sen dåsa han bort igen. Fan va skönt med besök, när besöken släpar och matar bebis, och ungarna leker för sig själva (och råddar allt vad dom kan). Själv får man äta kaka och beställa kläder istället.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Elin! Var på arken hittar jag Tessi då? Vet int riktigt vem det är ju. Det är inte Avancia-Tessan i reception då?

2008-02-12 @ 20:48:35
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Elin

Men du kan jag ge det åt mig annars är där 11-23 imorn oxå, fina arbetsdagar va.... Det är hon som jobbar i inträdeskassan du vet säkert vem det är.

2008-02-12 @ 22:05:55
Postat av: Jenny

Mmmm, synd att jag inte kunde komma igår, jag hade gärna hjälpt till att få slut på den där kladdkakan!

2008-02-13 @ 09:03:51
Postat av: Camilla

Bra att kvällen vart lyckad =)

2008-02-13 @ 09:55:20
Postat av: Tessa

Jenny det finns kvar!
=)
Vill du komma på kaffe? =)

2008-02-13 @ 11:21:35
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Kim

som du sade, du behöver energitillskott med jämna intervaller =) smarra på du, det är du värd. Förresten, det går ju åt lite energi när man bloggar med ;)

2008-02-13 @ 13:36:59
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Mita

Japp, håller med föregående kommentar! Man e värd ALL choklad i världen så som man kämpar på med skruttisarna, men jessus, snart e du uppe i mitt sockerintag på en dag....

2008-02-13 @ 16:39:04
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Tessa

Skönt Mita att d finns fler. Och bra Kim att du påminner mig om att jag BEHÖVER och är värd d
=)
tror jag ska ta mig en bit kladdis...

2008-02-13 @ 18:46:50
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0