Vilken charmskola har hon gått i?

Li har alltid en flaska vatten vid sängen. Inatt vart den tydligen TOM. Hon vet att jag HATAR när hon väcker mig med gnäll. Då brukar d höras att jag kommer, det dundrar i parketten. Men inatt körde hon ny strategi:

Jag hörde ett högt och skärpt "dri-cka". Glad i hågen gick jag dit, där satt hon i sin säng med nervös e-mamma-arg-blick. Men när hon möttes av en glad mamma får hon ur sig "Du e så snäll" på vägen mot köket hörde jag från hennes säng "gulliga mamma". När jag kommer tillbaka till sängen gullar hon till sig riktigt rejält och säger "Herregud, du...e så fin i håret och har så fina kläder". Där står jag i trosor...

Asså gissa om jag höll på att dö. (Måsta ju skriva upp dessa repliker, så jag skulle komma ihåg dem idag.)

Kommentarer
Postat av: mia

i knoooow!charmtrollet Li iallafall. Lochlainn sade idag(jag kom hem fran London resan i fredags)- mamma vet du att jag saaaknade dig nar du var borta? Lite tarogd sadar var han ocksa nar han sa d. suuuck

2008-04-15 @ 00:02:50
Postat av: Camilla

Var det bästa spetstrosorna då som var de fina kläderna?
Ibland kan de smöra fint, då suger man åt sig =)

2008-04-15 @ 09:15:42
Postat av: Tessa

Nåssi Lochlainn, med känsla riktigt.

D va nog nå urtvättade gamlingar hon såg där i nattlampans sken.

2008-04-15 @ 09:47:08
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Petra

asg! Jag tror det är nåt de lär sej på dagis! Anton kör exakt samma taktik nämligen: "Åh mamma va du luktar gott!", "Åh va söt du e mamma, sötast i heeela världen!" Och där sitter man oduschad me en jättefinne på hakan ,o)

2008-04-15 @ 10:09:12
Postat av: Mita

Nååååå, gullunge!!! Dom vet exakt vilka knappar som ska tryckas på för att få mamma att smälta.....

2008-04-15 @ 13:56:21
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Tessa

Hahaha, Anton e slut. Men visst smälter man.

2008-04-15 @ 15:14:43
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hahahahahaha! Vilket smör missinassen. :)

2008-04-17 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0