Härligt väder!

Vädret kan inte bli härligare än såhär! Härligt härligt härligt, man vill bara va ute, men jag har inget ute att göra. Jag har gjort ärenden, varit ut och gått 2 ggr med Jeff. Helst skulle jag vilja sätta mig i lä och sola, men det börjar spritta i kroppen då, kan inte sitta stilla.

Jag har hunnit med Core idag oxå, känns nog att det är på rätt ställen det tränas, bålpartiet. Måst försöka komma ihåg att boka in varje onsdag, det blir fort fullt. Så ska jag nog få grej på min bål så kan jag börja boxas igen, det är mitt mål! Ingen träningsvärk ALLS från vattenjompan igår, herregud, d där skulle man ju kunna gå på alla dagar. Lite trögt att göra magövningarna på coren dock, kände att de var väl använda från jompan igår.

(På lördag ska jag jobba på Dillen!)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller m härliga väder! tänkte sätta mig ute m kaffekoppen men så ringde telefonen o jag glömde bort det o nu ska jag hämta Sampa poika, tjejerna på stan ihop =)

2008-04-02 @ 14:33:28
Postat av: Lina

Bra att det ar harligt vader. Hoppas det haller i sig. Ses snart. Fika i helgen?

2008-04-02 @ 16:30:19
Postat av: Elin

Gud va du e duktig.... Får väl lite motion av och springa i butiker oxån pust....

2008-04-02 @ 20:13:51
Postat av: Tessa

Camilla: Gissa om jag skrattar just nu, kan PRECIS tänka mig hur man bara glömmer bort, jag blir slut!

Lina: Javisst fika! Jobbar ju 10.30-17. Men d e alla planer för helgen.

Elin: Shopping är oxå en sport.

2008-04-02 @ 20:26:30
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Linda

Jo ajajaj, men rygg är totalt paj nu. På måndag är det efterundersökning, sen jäklar ska det börja tränas.
Kanske vattengympan skulle vara en bra grej att börja med. Helst hade jag boxats med en gång :P

2008-04-03 @ 09:57:59
Postat av: kussa sandy

Ursäkta, e Core såndär "boll-träning" ( undrar träningsgalningen, kan inte fatta att jag missat det ). Kanske vore bra för mig oxå med sugrörsrygg.. Föresten..Fika nästa vecka?? ( det få jag nästan aaaaldrig säga ;)

2008-04-03 @ 10:46:34
Postat av: Tessa

Nej nu tänker du på pilates, det är oxå bra. Core och pilates är då man fokuserar på bålpartiet, dvs mage rygg, midja. Fast jag gillar Core bättre än pilates. Sen så har det kommit nåt som heter Bosuboll, som Camilla varit på. Mycket balans och sånt, även nåt för oss skrotryggar. Givetvis fika gumman.

2008-04-03 @ 19:27:41
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0