Mera bilder

-Chrille skulle ju egentligen oxå ha opererats på tisdag morgon. Men när de väckte han på kirurgiska avdelningen på morgonen, gav de honom inte lugnande och började förbereda operation, nej för kirurgen var sjuk. Så mitt i min förberedelse på rummet dyker Chrille upp. Så han fick vara med och tvätta sin nyfödde son ändå.

-Jag fick mask för plytet när jag mådde sådär skit, vad som kom ur den minns jag inte, men nå syre typ. Sen så var det ju kateter, pulsmätare, ryggbedövning, dropp. Ja tvinn på slangarna kan man inte misslyckas med.

-Jeff fick inte ur all vätska ur lungorna vid snittet, så han fick återhämta sig på Barnavdelningen en par dygn. I kuvös först, sen utan hjälp, dock sondmatning. Gulle, han ser så sjuk ut på bilden där han ligger.

-Chrille var snäll och matade mig med jordgubbskräm efter OP, så jag behövde inte röra en fena, god service.

-Chrille och Li sov över på BB lördag-söndag. Mysigt.

image90

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och jag säger än en gång TACK för att ha fått vara med o dela detta. Många bilder känns bekanta =)
Grattis Jeff på 1 veckas dag o 12 minuter =)
Kram på dig!

2007-11-13 @ 08:20:41
Postat av: Tessa

Garv. Nu är det nån som håller koll. 13 minuter. Jag är en minut efter dig
=)
Jag tackar dig igen Camilla, tufft av dig att vara med. Såg på nån bild hur du i bakgrunden stod med kameran och plåta den uppfläkta buken när Jeff sku ut, du e så skönt störd.

2007-11-13 @ 08:23:18
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Det var ju mitt jobb, hålla dig i handen o sköta dokumenteringen där du inte kunde se, med vissa grimaser dock..=)

2007-11-13 @ 08:27:25
Postat av: Lina

Kul att ni är hemma nu. Ser faktiskt ut som det har varit riktigt trevligt på Lyx hospitalet. Börjar längta lite dit själv!!

2007-11-13 @ 08:53:26
Postat av: Jenny

Tänk att du ska posa och smila på bild, även när du ligger med slangar "runtärsikring".
Bra jobbat!

2007-11-13 @ 09:02:48
Postat av: Linda

Herreguuu vad söt han är!! Måste lyckas krocka med er hos Jenny nån kväll så jag får peta lite. Usch vad jag längtar!

2007-11-13 @ 10:15:34
URL: http://sumairus.blogg.se
Postat av: Petra

Men hjälp va söt! Blir nästan (observera NÄSTAN) lite bebissugen...

2007-11-13 @ 10:18:32
Postat av: Tessa

Lina: Haha, ja du vet ju att servicen är schysst där, längta inte för mycket bara, det blir bara till din nackdel
=)

Jenny: Man behöver väl inte visa att spyorna är i halsen när kameran dras fram?
=) Jag ser tillräkligt slut ut ändå med alla krumelurer som går in och ur mig.

Linda: Du har inte så länge kvar som du tycker, snart är dagen här, d går i vågor det där med tiden - snabbt, långsamt, snabbt, långsamt. Visst får du peta
=)

Petra: Hah haa, jaa får se ifall Anton får ett sladdsyskon till slut ändå
=)

2007-11-13 @ 12:49:44
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: kussa sandy,Robbe + lillan

Jodu, vi väntar med spänning på "borgå lyxhotell" vi. Vi kom just hem från tre timmars förlossningsskola på MVC. Blir lika yr i huvudet varje gång hon tar upp nåt "klipp", "snitt" eller "blodförlust". Man får väl hoppas att man e lite coolare när lillan skall ut. Helsingar e väl inte kända för att vara mesiga kärringar hellär!!!!

2007-11-13 @ 20:48:22
Postat av: Tessa

Näää dä ävvi inga. Blir no bra när ni väl e där. Då vill du bara att hon/han ska ut, och därmed basta!

2007-11-13 @ 21:58:47
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Lena

Vad fina ni är hela högen! Man blir duuktigt bebissjuk! Kram på er! Kommer och hälsar på sen!
Kram

2007-11-16 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0