Det närmar sig

Imorgon bitti kl. 10 ska jag till labben för att ta nå behövande prover inför operationen. Sen tänker jag inte vara på sjukhuset förrän till natten. Jo, jag går väl upp till BB och skriver in mig. Har massor att göra imorron, bl.a:

-Li till dagis 9.30
-Sjukan 10.00
-Emmaus med ett lass igen
-Ett sista litet städryck? Eller...nääh
-Föra Lis övernattningsväskor till respektive adresser
-Handla lite
-Hämta en TV från Strandbergs
-Hämta en DVD spelare från Ekoteket
-Köpa storasystergåva till fröken
-Hämta sessan från dagis
-Middag...etc.

Sen sover jag ju över på BB inför op tisdag morgon. Har fått goda råd från sådana som tidigare fått kejsarsnitt. TA INGA BESÖK FÖRSTA DAGEN, helst inte andra heller. Ska ju försöka hålla mig där över helgen, så ni har all tid att hälsa på. Men ring gärna och kolla läget. Kan ju vara att jag kör maraton i korridoren redan onsdag morgon och bara lääängtar efter besök. Och ni, blommor är jättefina, men de ska släpas därifrån sen å...*harkel*

Hoppas allt går bra och att Jeff är lika frisk som sin mor, d där får ni tolka hur ni vill.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej, jag kommer på torsdag utan blomkvast.

2007-11-04 @ 23:54:06
Postat av: Linda

Gud vad spännande att veta när den lille ska komma =). Hoppas allt går jätte bra för er!

2007-11-05 @ 06:13:32
URL: http://sumairus.blogg.se
Postat av: Petra

De där fixar du fint! Lycka till, å se till att ingen besökare har fått för sej att uppdatera dej om allt kul som hänt... Att skratta är ingen höjdare efter ett kejsarsnitt har jag hört!

2007-11-05 @ 08:22:58
Postat av: Camilla

Jag ska förklara för dem att spännband kan behövas för att hålla dig stilla några dagar =)
Du vet att jag önskar dig all lycka men vi ses ännu innan Jeffs o din separation gissar jag =)
kramisar

2007-11-05 @ 10:03:23
Postat av: kussa sandy + kickande helsingsmagen....perkele!!!

Synd att jag inte kan komma och titta på hårbollen på BB. E så saaaatans nyfiken....hahaha..Men Jeff hoppas jag att få se snart.. Lycka till och...I love you!!!!

2007-11-05 @ 13:53:09
Postat av: Tessa

Jag plåtar aset åt dig! Love u 2

2007-11-05 @ 16:27:53
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0