D vart ingen simning

Men vad är simning i jämförelse med 4½ timmes promenad. Ja för nog kan man väl kalla det promenad, fastän man slinker in i en och annan butik?

Annica och jag gick från södermalm igår, genom Gamla Stan, via sergels torg och upp till Östermalm för att slinka in på hennes jobb och slarva ihop var sin wrap. Sen gick vi och satte oss i en park och åt mitt i högsommarvärmen, d va såå mysigt. Och såå gott. Efter den korta benvilan gick vi hemåt, via några butiker förståss. Jag hittade lite linnen, t-shirts åt Chrille (fast han kommer inte bli glad, för han anser att han inte behöver, men det anser jag), ett par stövlar, jeans, strumpor, nattlinne åt Li och en present för att jag varit på resa. Pratade med henne i telefon igår:

-vet du, jag ha köpt ett nattlinne till dig med snobben på!

-mm (svarar den otroligt gulliga barnrösten) vad har du köpt mera då?

Tydligen va inte nattlinnet tillräckligt   =)  ska bli så underbart att komma hem och krama om sina käraste!

Kommentarer
Postat av: kusin Sandy

Du ska säga åt henne " ska ha ska ha får ingenting!!!! Det är några av de små saker min morsa har sagt i alla dessa år åt mig och som jag fortfarande inte bryr mig ett skit i...
Önskade ju själv läderbyxor när jag var tre och morsan var till stockholm och handla...Helt säkert "tappa" dom mej i golvet då jag var baby..hoho....

2006-09-25 @ 14:04:14
Postat av: Tessa

Jo d gjorde dom nog, med huvet före, det är därför du ser ut som du gör! Puss

2006-09-25 @ 19:09:45
Postat av: svägerskan

shopping kan ju faktiskt vara ganska så bra motion det med... men nu när du väl köpt ny baddräkt får du väl haka m mig o simma några meter...

2006-09-26 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0