Box á lá Jajja o gryta á lá svägis

Det slank in ett boxpass mellan middag och middag igår. Åt hos svägis o co, vi åt lite innan 17, så jag kunde inte ät så mycket eftersom jag skulle på box 17.45. Så jag tog en liten portion av den otroligt goda kycklinggrytan och riset som svägis rört ihop på måfå (du e otrolig!). Lämnade tösen där i barnaskaran när Jajja hämtade bil-löse mig, mot målet -Avancia.

Där fick jag parera sparkar och slag så jag trodde armbågarna skulle hoppar ur led och införskaffa mig en whiplash på köpet. Mike Tyson släng dig i väggen! Jajja e stark!

Väl tillbaka på Krokens, hade de SNÄLLT, men på begäran, sparat både ris och gryta till hungriga jag. Det vart portion i storlek XL, slank ner som en oljad ål. Camilla uttryckte sig så förnurligt åt Li att "mamma e nog ekonomisk hon". Grr....   =)   Maten va ju så jättegod!

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag funderade nästan om du skulle ha behövt pizzafatet eller kanske lite doggy-bag...
så kan det va när jag skickar menyval på förhand, fast det är bra att det smakar =)
Du får komma igen o va ekonimisk =)
kram

2006-11-10 @ 12:26:13
Postat av: sanna

fiint med grönt!!

2006-11-10 @ 14:11:06
Postat av: Tessa

=) jag vet. Att vi får komma o snylta mat när vi vill.

Jo, fint med lite omväxling i bloggens dagar.

2006-11-10 @ 18:52:46
Postat av: Milus

hur du fittan hinner trana sa satans o vara mamma plus jobb vet jag inga men nu far du ge tips at mig nar du kommer. Laaantar

2006-11-10 @ 22:14:39
Postat av: Tessa

Knappt så man hinner. Prioriterar träningen högt bara, sen blir d ju lite stressigt och lite tid tillsammans med andra å. Men jag vägrar bli som en strandad säl. Du behöver ju tydligen int träna över huvudtaget du o ändå se ut som du gör, urgh!

2006-11-11 @ 18:45:05
Postat av: Chris

TACK!!!! FÖR JENNYS BLOGG DU HAR RÄDDAT MITT LIV
HA EN TOPPEN HELG

2006-11-11 @ 19:09:51
Postat av: Tessa

You´re welcome =) I helgen var jag på topp ja, tack.

2006-11-12 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0