Baksugen

Jag fick nåt konstigt sötsug. Brukar sällan ha det. Så jag lagade:

-en mjuk smoothie på sojamjölk, banan, kakao och kokosolja. Vart som en pudding. Riktigt god!

Sen saltsugen, men på måndagar snaxar man inga chips eller ostbågar. Såå d vart:

-fröknäcke med salig blandning av lin-, solros-, pumpa-, och sesamfrön, hällde i lite majs- och mandelmjöl och fiberhusk oxå, lite olja o vatten oxå. Sen en rejäl dos chilipulver och flingsalt över. Är nuni ugnen och ska snart få mig en mumsbit 


Imorgon är jag L E D I G så jag ska göra hemlagad pesto. Blir förmodligen oxå nåt eget recept.

Lagade förresten eget jordnötssmör till Chrille här förut. Han tyckte det var godare ön köpt förstås. Blandade osaltade cashew med saltade jordnötter. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Beställer av alla tre sorter direkt =)

Svar: Sätter d bakom örat ;)
bianco

2014-03-04 @ 07:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0