Hemarbete vs. handarbete

Jag har ju nå fel. D ska hela tiden göras nånting. Oftast är det ju hemarbete. Men det jag egentligen VILL göra helst av allt blir oftast åtsidosatt framför alla dagliga måsten. Håller på o syr gardiner till Lis rum. 1 av tre hänger uppe, men ja måst ta ner den o fixa, den är snedsydd. Den har hängt där sen nov/dec, och jag har inte fått den fixad. Irriterande.

Skulle ju kunnat gjort d idag. Slutade lite tidigare idag, dvs 17.30 (istället för 18.15). Men då va ja sugen på annat projekt o började riva remsor från ett gammalt lakan. Sen virkade jag. I flera timmar. Var en snabbis till Minimarket o handlade. Matkassarna blev o stå över två timmar på köksgolvet, jag sku bara virka lite.... 

...jag tog med virkningen till sängen, nu är remsan slut. Har virkat upp ett helt lakan :) ska bli nån slags korg.






Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefint, duktig du är ju! =)

2014-02-11 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0