Superduper hälsomånad

Då är vita september här. Precis i tid innan levern skrumpna ihop. Undrar om jag varit helt vit mer än 3-4 dar sen maj, alltid varit nån öl, eller nåt glas vin, ibland en fylla ibland rejälare fylla. Men roligare sommar är svår att klå.
'
Nu gäller inge alkohol alls. Inte ett bloss. Har ej tränat sen april. Nu kör jag sträng diet med Vemma Bodê Burn program + träning. Idag är dag 6 och det har gått över förväntan. Nu ska jag bli fastare i kroppen, tappa 2 kilo fett och få igång flåset. Mina stackars organ ska få vila.
'
Ingen eller inget kan få mig att bryta detta. För jag vill det här. Ikväll, fredag, Fångarna på fortet. Då brukar jag trycka i mig en påse ostbågar o dricka öl. I september blir det inte så. Kvällsmålet blev då: Rostade solros- och pumpafrön med salt och chilikrydda, tog lite kvark o blandade ner vitlök o salt, dippade morötter i det. Gott och nyttigt (men ostbågar o öl e tammefaan oslagbart). Men på söndag är det enligt programmet "skuldfri dag". Så ni vet vad jag gör på söndag kväll, jess ostbågar o Buckler (alkoholfri öl).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0