Dieten

Nu har jag varit duktig hela september o följt den strikta dieten. Den passar inte mig så bra, få jag inte har möjlighet att äta ett visst klockslag när jag har kunder i butiken. Men jag har gått ner 1,5 kg (väger nu 61,2) och några cm hör och där. Jag har som mål att ligga på ca 60 kg, inkl mer muskler. Men jag skyndar långsamt är ingen superdeffare, finns annat dom överväger vardagen. Ids inte stressa iväg på ett pass om tiden stramar. 

Blir väl som i fjol, vältränad till jul och därefter har man tröttnat och blir lagom flärrig till sommaren. :)

Ni får ingen bild. Även om det syns lite resultat .

Kommentarer
Postat av: Camilla

=) känner igen diskussionen , här vart det -800 gram
...lite slött men lär väl o ligga bra till i vinter oo lessna t sommaren... Tur att vi far t Thailand då med våra fina kroppar =)
Ingen panik här heller alltså =)

Svar: Hihi, nånstans i världen måst vi ju kunna visa upp dom ;)
bianco

2013-10-01 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0