Sittkoff 20-år

Ja d måsta vi affärsinnehavare ju fira. Det vart långbord med tre rätters mitt i Sittkoffs. "Jag har för mig att d va skitkul", kan ja bara säga :) god mat som fan o lite lekar. 

Många "pisspauser" till Familia gjorde en lagom svängig, och inte allt för sent vart d bordsdans ledd av fröken Helsing. Discodans till midnatt. Sen for alla hem eller till Arken.

Direkt när ja kom dit fick jag en bekants American Expresskort inkl. koden med en fras "köp va du vill". Man är ju inte blyg, så jag beställde in massa kosso/Wissy o shottar. Drog några såna o sen kommer ja inte ihåg mer den kvällen.

D va ju kul. Jag trodde ja hade gått hem då, men tydligen har jag varit vid burgerkiosken (tydligen ätit burgare oxå, torkad dressing på kinden när ja vakna) vid halv fyra tiden, så int hade ja haft bråttom hem. Undras vad man gjort i 2,5 timme då. Aldrig mera sprit o shottar. "Aldrig".

O på söndagen var man tillbaka till "vardagen" och for med familjen till Orrdals klint, eller vi hitta int dit, så d vart ett litet stopp vid Stenåldersbyn o Uffe på berget :) 

Nu har vi redan tisdag och jag har varit på boxersize. 
Håhå vilken salig blandning, DAMP har man.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0