Flärra

Inte lika platt buk längre nej. Öööl ee gott! Turban på huvve svalkar nice. Har bränt upp ryggen för jag slarvsmorde mig med 20 solskydd (bad ingen om hjälp utan peta lite på ryggen själv) sen satte jag mig på en stol med ryggen mot solen i 4 timmar. Smart.
'
Idag gömmer jag mig i skuggan. Sitter hela 9-pers gänget på terassen + Lara och Patric, ungarna simmar i poolconnect. Några dricker öl, några vin. Om en timme ska jag till tandläkaren o fixa en tappad plomb. Underbart är livet! O vänster bic är i skick iallafall.


Kommentarer
Postat av: Solveig

D låter häärligt. Vad har ni för temperatur i luften och vattnet?

2013-02-17 @ 19:11:44
Postat av: Trasa

Solveig, det är runt trettio i vattnet och 35-40 i luften. Svettigt o skönt :)

2013-02-17 @ 19:44:15
Postat av: Trasa

Solveig, det är runt trettio i vattnet och 35-40 i luften. Svettigt o skönt :)

2013-02-17 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0