Fest

På ett eller annat vis så blir d fest. Igår när vi käkade kräftor hos mamma o pappa så var det bara jag o mina päron dom drack alkohol. Syrran e gravva, Chrille dricker alltför sällan, passligt så gled Anki in till kräftfesten igår. Slutade på Arkens dansgolv. "Dom här festerna blir bara bättre o bättre", som Anki uttryckte sig.
Fan va full ja va. Kul hade jag. Jag var inte elak mot nån. Däremot var jag hem efter våran jättestora blå Larsen cognac, som jag tyckte vi skulle ha efterfest med. Drack nog nån cognac/cola. Jag som hatar cognac. Jag sku ha borda magpumpats istället.
'
Nån snodde cognacsflarran med sig från festen. Idiot. Idag har jag ätit 4 Burana men huvudvärken bestod, tills jag tog en kopp kaffe klockan sex... Idag ställde jag mig på vågen 65,8kg. Fick fläskångest. Dags att börja träna. Jag vägde 69nånting som mest då jag väntade Jeff. Får se om denna nya vecka ger mig nån träningsinspiration -man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0