Skulle ju bara framkalla nåra bilder

Ikväll när jag kom hem från jobbet halv nio var jag mega slut. Men efter lite chit chat med Li vid sängkanten vart jag kreativ o började stryka sängkappan...what?! Whyy, jo för att den var ostrykt sedan den köptes o hade massa pressveck på fel ställen. Efter d så fick jag en svacka igen och var påväg och sova. Då började jag messa med Anki istället. Sätter på stationära datan, och tömmer inboxen till mailen och betalar lite räkningar. Trött, jätte trött. Messar med Anki ännu. Plötsligt får jag syn på mappen på datans skrivbord. Den är döpt till "Teneriffa". Jag hade tänkt framkalla bi,der till Runa som tack för resan...
'
...jag gick in på gefotos hemsida och skulle precis börja ladda ner bilder, när jag fick syn på "Ladda ner programmet för fotobok och du har en fotobok på 5 minuter". D gjorde jag. Men jag valde inte "ladda ner automatiskt", utan jag tog den manuella, varierande vägen. Så jag satt en och en halv timme o pulade och valde foton. Men nu är den klar, och på Gefoto. Hämätas nästa vecka, skönt. Tröttheten gick över. Så är du trött, sätt dig vid datan, d går över, jag lovar. Nu skulle jag säkert somna om jag skulle stänga ner här. Men nu väntar jag på att Desperate Housewives ska streama klart...häjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0