Träning

Jaahapph, nu har jag satt igång med träning igen efter ett halvårs uppehåll. Egentligen ett år, för det lilla jag tränade förra våren, sommaren o hösten går att räkna på en hand tror jag. Nu har jag blitt dragen till GYMMET på DAGTID, asså lyfta skrot. Det är inte min grej, men i sällskap med Victoria o hennes PT program så är det helt kul. Så får man ju snickelisnacka oxå o träffas, som man aldrig gör annars. Så 2 gymdagar i veckan till att börjas med, ska se om jag orkar åka på Bodycombat imorgon, d va hundra år sen, så d sku va kul.
Har t.o.m lite koll på vikten min eftersom Chrille köpt en våg. Vikten säger inte allt, men man får lite översikt. För 3 v sedan låg jag på 63,7 kg morgonvikt, imorse 62,2 kg. Att jag sedan väger 66 kg, dvs nästan 4 kg mer, på Avancia med vattenflaskan i handen, innan träningspasset o kläderna på fattar ja int riktigt, jag tror deras våg är trasig.
Akupunkturen har verkligen gjort verkan. Det är så skönt att vara trött och vilja gå till sängen. Har inte hänt de senaste åren kan ja säga. Nu ska ja snart släcka, gäsp, natti  =)

Kommentarer
Postat av: Vickimoa

Vi kommer ha jättestarka armar snart så alla säger WOOOOAAAAOOOWWW!

2012-01-22 @ 22:35:47
Postat av: Tessa

Ja verkligen. D kommer snart att synas rejält o ALLA kommer att märka hur hårt vi kämpar. Dom kommer att svimma.

2012-01-23 @ 10:43:36
Postat av: Vickimoa

Hahaha, precis, dom kommer SVIMMA!

2012-01-23 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0