Li 8 år idag

GRATTIS till vår underbara dotter.
Hon visar lite bitska sidor ibland, men är mycket ödmjuk, omtänksam och förståndig. Om ingen annan stigit upp så ringer hennes klocka lite före åtta, så stiger hon upp och klarar sig själv om mornarna innan hon ska till skolan. Klär på sig och tar sig frukost själv, borstar håret och tänderna. Sedan traskar hon iväg.
Chrille gav henne "skjutsbiljetter till skolan" till födelsedagspresent, 5 st. Och en utnyttjade hon imorse =) hon vart skitglad över dem. Så fick hon ny skolväska, lite accessoarer till den, lite sudd o pennor, nya byxor och en svindyr LADY GAGA t-shirt (för vuxna) som hon har som tunika. I fredags hade hon barnkalas o 12 kids härjade fritt i vårt ekande hus, igår hade vi släkten här och så fick hon hundra paket till och lite pengar. Hon är sketanöjd. Men mindre nöjd var hon idag när hon hade halsont på sin födelsedag. Jag var inte heller så nöjd imorse när klockan min ringde tjugo i åtta, för att vi skulle sjunga upp henne -på engelska var önskemålet. Nu är jag så trött så jag ligger redan i sängen o klockan är nio, hahaha, det var en tidig väckning för Tessa.

Kommentarer
Postat av: cindy

Hoho redan 8 år gammal :0 Stort grattis till stora flickan :)

2012-01-16 @ 20:54:15
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Mommo

Söta,duktiga Li.

2012-01-17 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0