Feest!

Sittkoffs hade "julfest" igår. Det var 3 rätters på HAVTORN o d va riktigt gott. Anki o jag vart fulla o dansade in i barnhörnan när vi skulle dansa styrdans o båda skulle föra. O så sku man ju in på herrarnas o pissa i pissoaren o sen måsta man ju visa bilden åt alla, och lägga ut den på Facebook i fyllan, så nu lägger jag upp den här oxå, stolt, kreativ kissare:
'
Vi var på Havtorn till halv ett o dansade o minglade med alla roliga människor. Sen gick vi till Kino o parta vidare, men ingen av oss minns knappt att vi varit där. Jag minns dock att det var jättebra musik och jag dansade hela tiden. Hade nog kul. Idag har jag mått anal o spytt o haft huvudvärk. Men var med Jenny Pettersson på Boxercise ikväll. Det gick förvånansvärt bra med tanke på mitt skick. Så nu mår man rätt bra psykiskt iallafall =) mindre bra mår man över ostbågspåsen jag tryckte i mig 200g ostbågar=1100 kcal. BRAVO TESSA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0