Ett Kinobesök

Yes då ha man vart lite sten igen då. Skönt så länge d vara, inga lika cool "imorse" halv ett när huvet höll på att sprängas sönder och ögonen såg ut som polkagrisar. Lite saft o ostbågar i kistan bara o på dyn igen. Masade mig upp på allvar klockan fem. Ny tid. O nu e ja dödstrött igen.
*
Var på Kino igår och för att klara av den där förbannade remixmusiken så måst man ju ha en rejäl nivå på promillehalten. Men det var skitkul, dansade massor trots att jag aldrig hört låtarna förut. Ibland kom det nån bra låt o man vart glad, i 7 sekunder, innan DJn rev sönder den med nå jävla mixversion. Men full vart jag ändå, o körde hela baletten med mat efter krogen o efterfest. Varför ska man trycka i sig 2 öl till klockan fem på natten, när de int ens får rum i ens kropp? Tessa i ett nötskal.
*
Dom här sötnosarna, IFK´s Fernando och hans fru Graziela var med från början till slut inatt/imorse. Här börjar jag nog bli lite yyr.
*
Imorgon är det måndag igen, och back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0