Vårfest!

Igår var vi till Espholm på vårfest från Jeffens dagis. Vi hade tur med vädret och grillade o lyssnade på barnens fina sånguppträdanden. Sen var det stövelkastning, sätt knorren på grisen, säckhoppning och gå med ballong mellan knäna. Det sistnämda hade Jeff liite svårt med, men han var en hejare på säckhoppning. Märkte att jag inte övat så jättemycket på det där med stövelkasning, liiite sneeett. Haha. Så fick vi så jävla god hemlagad chokladkaka + att jag tiggde till mig en kopp kaffe av Aka som hade med en termos.
Jeff kastar stövel.
(Jeff grön i mitten) Sjunger glatt o gestikulerar...
...tills man inte minns texten riktigt.
Det var riktigt lyckat och vilken duktig dagispersonal som fixat allt detta! Eloge! Och en liten serie bilder på syskonen helsing. Jag ville ta kort på barnen, sprang baklänges för att hinna före. Jeff ville inte bli fotad så han försökte springa kapp mig, men d ville däremot Li. Kolla in Li i bakgrunden. Linslus.
Goa killen. Så känslosam, en bra egenskap (speciellt då han är kille  ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gullisar. Vilka ögon er son har. Man kan ju knappt sluta titta på dem, sååå fina!

Ler åt Li och hennes kärlek till kameran, störtskön!

2011-05-28 @ 22:38:00
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag drunknar i dem varje dag =) och Lis stora kärlek till sig själv är så underbar. Hon tror verkligen SHE´S THE ONE -alltid. Hahaha.

2011-05-28 @ 23:38:36
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0