Den nakna familjen

Ingen av ungarna lyfter på ögonbrynen då man är naken. Däremot vart Jeff häpen då han sov hos mommo o moffa o MOFFA SOV MED KALSONGERNA PÅ!! D GÖR INGA PAPPA!
Li berättade att ifall man smyger på killarna då de byter om till jompan så måste man gå o byta om med dom och vice versa. Jag frågade henne vad hon skulle tycka om hon skulle hamna där, om hon skulle bli blyg. "NÄÄII, vem bryr sig, man e ju född naken". Så ska d låta. Sen måsta man ju pränta i henne att det är INTE okej att va naken på skolgården och sådant. Då skratta hon och sa "ammen d veet ja vääl". En annan som har svårt att få kläderna att hållas på är Mr yrväder nedan.
Lördag morgon. Var är lördagsgodiset?
.
High on candy. "Nu har jag vingar, titta jag kan flyga när jag hoppar från stolen!"
.
Jag tror du brutit ena vingen gossen min  =)
Man ha väl tagit en powernap på soffan idag, så man e inte tröttast i världen fast klockan snart är halv två.Men försöka sova kan man ju alltid.

Kommentarer
Postat av: Carola

Haha, så jäkla skönt att Jeff tyckte det var knas att moffa sov med jalingarna på! :D

2011-05-29 @ 21:56:24
Postat av: Carola

Haha, så jäkla skönt att Jeff tyckte det var knas att moffa sov med jalingarna på! :D

2011-05-29 @ 21:57:03
Postat av: Tessa

Hahaha, jo d va kul tycker jag.

2011-05-30 @ 10:37:50
Postat av: J

Skönt att ni e naturliga. Gillar sånt. Barn ska inte skämmas för allt och tycka naturliga saker är pinsamma. Men herregud vad söt Jeff som rotar i godisskåpet! :)

2011-05-30 @ 22:49:38
Postat av: J

Skönt att ni e naturliga. Gillar sånt. Barn ska inte skämmas för allt och tycka naturliga saker är pinsamma. Men herregud vad söt Jeff som rotar i godisskåpet! :)

2011-05-30 @ 22:52:00
Postat av: Tessa

Precis så tycker jag å J. Bra förklarat. Ja huvve va ju helt inne i skåpet ett slag, så prata han så hördes d som om han va långt borta.

2011-05-31 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0