STORM + lite sommar

Tisdag 1 mars snart midnatt

Sitter för tillfället hos vår thailändske vän Takaten, han och hans tjej bjöd oss på middag (som ja trodde sku smaka satan till synen, men var helt jävla supergott. Vill ha receptet). Mitt i maten började det blixtra o dundra i grannbyn Phuket Town. D blixtra konstant o efter en kvart var ovädret hos oss. In med maten på golvet och middan fortsatte inomhus. Utomhus smällde d utav bara helvite, Inga fönster att stänga täta. Men mysit var det och efter en timme var ovädret förbi med resultat av palmer som fallit över elledningar i Kata o karon Beach. Vi vet fortfarande inte ifall vårt hotell har extra generator, så det är ingen idë att far hem. Det är alltså störmavbrott så långt ögat når. (Vi håller till lite upp i bergen).


Int fan ser d här aptitligt ut int. Men efter ett varv på grillen OH YEAH!

Jeffen somnade för några timmar sen i deras säng, men vaknade för en stund sen av värmen tror jag. Ingen fläkt som fläktar då det är strömmis. Efter en par klunkar vatten däcka han om -med gröna vovvo.

Li sitter för tillfället o flätar mitt hår. Hon fick idag 35 små flätor i sitt hår idag på stranden, sååå fin. Så nu sitter hon och imiterar flätare. Inte mig emot. Ja somnar ju jag, så jävla skönt. Chrille o Takaten e o köper lite mer  bärs, den tog slut mitt i stormen.

Detta kommer inte bli publicerat nu, i och med att det är strömmis så kommer detta inlägg publiceras först när kontakten är tillbaka.


Nu har vi fått tillbaka elen 01.07. Lite sommarbilder fårn idag bjullar jag på oxå.

En liten diskret posebild. Soleksem it is, så från solen en par da nu. Får alltid då jag slarvar med solkrämen. Suck.


Li har fått flätor i håret. Jeff lipar "jag vill osså haaa"


Jeff hjälper sortera flaskor. Tydligen skitkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0