I lördags

Hej! Asså jag glömmer lixom bort att blogga, håller mest på med Facebook, kan inte blogga från mobilen (hur gör man??). Sorryyy.
I lördags var jag och brorsans underara sambo Mikaela från Stockholm hit och rojva. Asså vi hade sååå jävla kul. O va fulla vi blev, en salig häxblandning låg det nog i våra magar efter alla shots,vin och drinkar. På "efterfesten" gick det åt ½ öl, alla va steeen. Hahaha. Dagen efter var en dålig dag. Jag har då aldrig i min livshistora haft sådan krappis. Spydde, ont i huvve. Låg i sängen till kl. fem, då masa jag mig upp o for till Draken o hämtade Kebabmat till familjen.
Gu vad min mamma o pappa måste vara stolta som har en dotter och en svärdotter som kan TAA sådär. Hahaha!
detta är 1 bild av 2 från kvällen. Har klottat grädde som tydigen skulle slickas upp. Den andra bilden är tagen på Strandgatan då vi drack kaffe o ögonblink som Livets ord bjöd på. Snällt.
Tack Mikaela för att du gjorde vår kväll KANONKUL!

Kommentarer
Postat av: Petra G

Inte glömma, jag måste ju ha nåt å läsa på semestern... ,o) kul att ni hade skoj iaf, kanske va värt å lida lite dan efter... Asg...

2011-07-05 @ 19:42:27
Postat av: Tessa

d va jättevärt d, bromsen är trasig helt enkelt. O då går d sådär. Hahaha. I like.

2011-07-05 @ 20:58:26
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Petra

Ha, ha!!! Fjortis!!!!! :D

2011-07-05 @ 21:24:00
Postat av: Tessa

Jättefjortis, rätta ordet, hoho!

2011-07-06 @ 21:23:54
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0