Ska försöka hålla mig

Imorgon ska jag till skolläkaren med Li. Hon där "läkaren" är ju hon där aset med psoreasis  över händerna, som vill skicka föräldrar till nattvakande, skrikande o spyende barn till psykolog. SATAN VA JA AVSKYR DEN DÄR MÄNNISKAN, jävla häxa! Föräldranärvaro önskas, även om Li säger att hon gärna går själv. "Asså jag är ju sån där som äälskar sprutor jag", sa hon igår "d e lixom skönt på nåt sätt".  Sååå, så rädd e hon för vita rockar. Jag vet precis hur hon känner. Tycker det är megaavslappnande att ge blod, då de kör in en grov nåljävel i venen o man töms på nästan ½ dl blod.

Funderade starkt på att skriva ett brev till kärringen som jag skulle sticka i hennes hand innan vi lämnar rummet imorgon. Men d glömde ja ju bort. Usch - as.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, jag känner igen det där. Hon ville nog lägga in mig på psyket också då Livia hade clostridier, tur att vi fick komma till barnpoli. Hoppas allt gick bra!

2011-01-24 @ 13:47:48
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Linda

sprutor skönt på något sätt.. hahaa den typen har jag aldrig hört om förut :)

2011-01-27 @ 21:33:25
Postat av: V

Den där läkaren säger att alla har psoerasis. Alla ens fel är pga psoreasis. Inget annat. Jag vägrar gå till henne, måste fråga innan jag bokar ett läkarbesök om det är till henne man får komma. Då väljer jag hellre att ha ont en stund och får komma till en kompetent läkare som inte skyller all världens krämpor på psoreasis.

2011-01-30 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0