Middag och gamla bilder

Efter simningen for vi till dukat bord till mamma o pappa. Min gummor (moster) o guffar från Pargas var där, kul att ses igen. Li och Jeff fick glass efter maten, Jeff däckade kl. sju, tar på att simma. Vi andra kikade på bilder från när jag var liten som min guffar fixat till datan. Kul. Intressant var ju också att se bl.a mamma o pappa, änglarna mommo o moffa 30 år yngre. En viss likhet mellan Li och mig lär det finnas fick jag höra. Snygga kläder hade vi på oss -frotté!

På tal om frotté så får vi snart in frottékläder. På kommande är Snoffs frottéoverall och ett par frottébyxor, båda plaggen i  brunt.

Nu Solsidan, missade det på TV. Tacka vet jag internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0