Mina underbara barn!

Har gått igenom alla mina foton från 2003 idag. Oj vad många härliga det finns. Och jag kan inte fatta att detta busfrö redan är 4. Och jag längtar tills jag får hålla honom i min famn på onsdag!
Glada unge!
Och denna vilda skönhet, vintern 2008.
Vi har fått så fina kids, hur kan de ha sådan energi? Jag orkar inte med. Jeff brukar ha vett att lugna ner sig när när energin sinar, annat är det med storasystern. Li skulle kunna springa ett maraton hon. Utan problem, bara man skulle hålla ett metspö med en karamell framför så skulle hon nog fan göra d, på rekordtid.

Kommentarer
Postat av: Jänu

Nå, vilka fina ungar!!!

2011-12-20 @ 11:58:35
Postat av: Tessa

Jaa härriguu, den där lilla busråttan högst upp, nypa kind!

2011-12-21 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0