VEM HAR SLÄNGT IN EN GRANATBOMB I MITT HEM??

Chrille jobbar långpass natt+dag. Jag ligger fortfarande i sängen, fään va skönt med en riktig sovmorgon. Det var välbehövligt. Däckade oduschad med träningskläderna på igår 22.30 efter ett stenhårt MMA pass. Har sovit som en gris hela natten, men vaknat till någon gång. Barnen sov till 8.30, sen har de ätit frukost själva, sett på Pippi o lekt, o lämnat mig ifred tills jag vaknade 11.30. Sånt gillar man att dom kan göra. Gullisar. Lite slut man måst ha varit om man sover nästan 13 timmar. Nu ska ja äta brunch, sen ska huset städas. Jävlar hur här ser ut!

Sen duscha o sen vete tusan vad som hittas på. Tjingeling! Det här blir nog en bra dag! Jaha, nu kommer Jeff lipandes, tar tillbaka de där  =)  ............


Kommentarer
Postat av: Jenny

Häjj. Jag undrar om du vill hjälpa mig med en sak på bloggen?

Det är aktion "Save Nylock". Hans dagar är räknade. Om ingen kan tänka sig att adoptera honom så åker han till katthimlen om 8 dagar.

Vill du skriva ett inlägg och publicera bild åt mig, så kanske nån nappar??

2010-10-10 @ 13:02:35
Postat av: Tessa

Naaaw, gärna. Har du kontaktat djurskyddsföreningen då? Maila mig en bild på Nylock [email protected] PUSS

2010-10-10 @ 21:20:27
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0