Bästaste Sandra!

I fredags gled plötsligt en barnfri kusin vitamin in i butiken. Relativt färsk hemkommen från Berlin. Min käraste Sandra. På lördagen var Chillie och Kingston med o raj rajade bland alla kramdjur. Chille rustade på för fulla muggar:


PEACE!



I lördags så var jag och käraste kusin ut på mys. Först hade vi 2 timmars bastu på Arken me lite god öl. Sen traskade vi fräscha o fina till Indigo. Där smuttade vi lite vin för att mingla vidare ner mot stadshotellet. Mycket vatten gick ner och en par Smirre Ice, många ansåg mig som nykter, och det var jag iallafall i jämförelse hur jag brukar va när jag är där -halllelujah för en krypande sten-Tessa, inte denna gång. Nej i skick via bussplan på en fetaostkebabrulle o sen hem (klockan fem!) Mådde prima ballerina dagen efter, dock lite sömnbrist.


En nästan nykter Tessa - och för en gångs skull blev den andra 2 barnsmorsan fullare än mej! JIPPI!



Idag har man varit på Dillen bland alla julklappar. Imorgon ska jag på Öppet hus till Lis skola o Dillen igen. Chrille ska till Sverige imorgon så moffa hämtar Jeff från parken, det vet alla barns mammor i parken nu  =)  "på tisda kommer moffa hämta mejj. Jag får sitta framme, cykeln åker bak i trunken". Vettlöst gullig. Nu ska ja krypa ner brevid en snarkande naken karl. Natti.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy fan, livet e bra orättvist...

2010-11-16 @ 05:53:20
Postat av: Lena

Bra jobbat Tessa! Det om något är väl vuxenpoäng ;) eller om du har tappat partystilen?! :O haha

2010-11-16 @ 16:19:23
URL: http://lovemehateme.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jenny vatten o snax HELA KVÄLLEN O NATTEN, men det vinnande, och enklaste konceptet är -RESORB!



Behöver inga mer vuxenpoäng, har så många redan, MOAHA!

2010-11-16 @ 23:34:23
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Haha Tessa tappat partystilen, tror inga det ja, ser henne för mig som äldre med vitt långt hår diggandes på arken, snackandes o glaset i handen med leende på läpparna o Fräsch, alltid positivt glad o med för fullt på allt som är på g, kram svägis =)



Sandra sånt fint Chillie hår hade jag som liten också, lite rölligt o tunt eller hur =)

2010-11-17 @ 08:11:09
Postat av: Lena

Hehe vet nog att du har tillräckligt med vuxenpoäng^^ och att du troligtvis är den sista som tappar partystilen ;)

2010-11-17 @ 10:41:54
URL: http://lovemehateme.blogg.se/
Postat av: Tessa

ÅÅÅÅÅÅ VBS Camilla, va du e gulli =) du e bäst du! O Lena du veeeet, hahahah. Alla vet tror ja.

2010-11-17 @ 21:55:32
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0