Berlin

Nu har jag bokat flygresa till Berlin.
23-26 April åker jag, Anna L-B och Lina BARNFRITT och hälsar på Sandra o högen i Berlin. Mamma o pappa skriv upp den här helgen nu, så att ni kan ha barnen lite så int deras pappa går o blir utbränd. Jag ska ha ETT krav tills jag kommer tillbaka och det ska vara INTE EN LEKSAK på nedrevåningen. Han har lixom lite svårt för d där han.

Sandra börja bunkra me vin NU! (Eller du kanske ammar då ännu) VI SKA PÅ SKIDRESA! Hahaha, nej inga skidor med dock. Det ska bli såå naajs. Förmodligen kommer Sandra att sätta oss i arbete redan när vi anländer, men det är vi beredda på, eller hur flickor. Vin o städning, d e grejer d! PUSS 1 månad kvar!


Kommentarer
Postat av: Lina

YES YES. Fan vad glad jag blir. Ska bli j..ligt najs. Vi kan fortsätta välgörenhets diskussionen, hahaa. Ledsen för det där med axeln förresten. (Visar på låret nästa gång)

2010-03-26 @ 09:55:07
Postat av: Tessa

Haha, jo välgörenhetssnacket lär nog fortsätta och det är helt okej det där med axelgrejen. Ska bli riktigt kul.

2010-03-26 @ 12:19:56
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: mia

hoppas att ni far roligt. Langtar till sommaren sa att vi far traffas. D kanns sa lange sen nu att d gor ont i magen. prrrrrutttt , nu kanns d battre i magen. ha ha

2010-03-26 @ 14:21:43
Postat av: Tessa

Gulle Mia, saknar er å. Prutt tibax =)

2010-03-27 @ 22:45:50
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anna L-B

Yes pinglor :-)!! Det ska bli sååååå nice! Kram

2010-04-01 @ 19:20:40
URL: http://www.sunnyanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0