Kvällskvisten

Hade tänkt flänga snabbt iväg med bilen till Hallen för lite shopping, men tji fick jag då jag stod påklädd med lång lista och bilnyckeln inte hängde där den skulle. Den hade Chrille med sej...grr...dax att skaffa fler!?! Men jag traskade iväg till Minimarket och fastnade med munnen med fru Vartiainen, sen fyllde jag 3 kassar med mat, där finns d grejer! Gick hem med 3 fulla kassar, 1 bal toapapper o Bianco, sved lite i axelmucklorna.



Hjälpredor som mer än gärna ska plocka ur kassarna, så d blir strid.

Lagade fittigt god mat. Chrille kom hem vi åt och jag gasade iväg till Familia för en snabb inventeringsrunda. Inventerar lagret nu. Hem kl. sex och fick besök av Clemes klanen Ulle, Ebba, Viggo o Fanny, tusen år sen! ROLIGT med besök o lite snack.

Nu i säng, sen sova. Imorgon jobba, ledig 4 dar, har abstinens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0