Hoho!

Ja vet att det är dåligt med personliga bilder här på bloggen, men jag har ingen kamera, och min mobil är på lagning. Så jag har nu en lånetelefon som håller på o går sönder. D går bra med mina tlfoner och kameror. Jag borde bara ha en enkel billig mobil med NAVY KEY o en vanlig stor klumpig kamera som man inte släpar omkring med på krogen så displayen spricker.

Imorgon är det TOMTENATT på stan. Sittkoffs kommer ha en egen tomte barnen kan lämna önskelistan till. Vi kommer att ha en tävling, kom in och rösta på hur många tomtenissar det är i vårt skyltfönster och delta i utlottningen av ett presentkort! Namn + telefonnummer o antalet nissar på en lapp.

Nu ska jag sova innan jag blir svag, vek och mottaglig för allt virus som kretsar kring folk. Här har vi fått va friska nu x antal år. Li har inte haft sjukfrånvaro från dagis/skola sedan januari 2009. Det känns bra. Jag tror det beror på ordentligt med sömn, fysisk aktivitet och bra kost + stålet från sina föräldrar (läs MESTmamma). Jeff blir inte heller sjuk, snoren kan rinna lite ibland, men då tycker inte jag man är sjuk. Inatt sov jag med ylleknästrumpor och tröja + scarf, för att jag kände mig frusen igår kväll. Hehe, ungefär som om d sku hjälpa. NATTI!


Kommentarer
Postat av: Camilla

=) Hur kan du känna dig frusen i ert bastuhus??? Jag som tom glömmer jumpern hos er när jag går ut =).

frusen = trött= sova kanske =)



Idag ska jag ha lite kids hos mig en stund hörde jag just av Chrille =)Det går bra!

2010-12-09 @ 08:03:31
Postat av: Tessa

Det är i vårt sovrum som det är "svalare" =) + trött=sova, rätt!



Joo han var tvungen att skaffa barnvakt när inte jag gör det, hahaha. Yess! Härligt för dig ;) Men det blir nog bara Jeff, Li o Linn simmar 17-18. Du e bääst!

2010-12-09 @ 11:20:02
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Just ja jag brukar ju träffa henne där alla torsdagar så jag lär väl göra det idag med, sa ju att jag må fara sen vid halv 7 till min aquabike =)

2010-12-09 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0