Alkoholhelg

På julaftonskvällen fylldes mammas o pappas hus med 1 st Björn, en Simon och 2 bröder Grunér innan d sku stressas ut till Dino´s när dom öppna kl. tie. Brorsan o Mikaela for med, men jag stannade en timme till och åkte med Chrille till Dinos då han for hem med ungarna. Vart inte så långvarig, utan drog en par välkomst hot shot med Mikaela, sen krokna brorsan så de for hem. Ett åkte jag hem i taxi.

Juldagen var det middag hos mamma o pappa igen. Vi spelade "Absolut överens" o d va ju kul, men satan va man kan tänka olika. Skratta bra. Lade barnen där o hakade på gänget ut en sväng, stress kl. tie, suck. Chrille vart sten kl. ett så taxi via efter Jeff o sen hem. Chrille blev på toagolvet, och imorse såg man ju vad han hållit på med där, as. Men nu 13 timmar senare så sitter han här framför mig o käkar frunch, inte i skick.

Själv e man i toppskick, lite trött, men det hör till. Nu ska mitt gudbarn Joel komma hit så ska vi traska ner på stan o kika lite på julklapp till han från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0