Men va SATAN!

Detta hann lille herr Helsing med när vi skulle gå till bilen från trappan. Han hade plockat upp en bit plastpinne med metallända (en sån där flagga till barncykel, metallfästet till den pinnen var det) utan att jag visste om det. Så hörde jag bara klapp klapp klapp bakom mig, vände mig om och herremannen hade hunnit demolera halva bildörren med metalländan på pinnen. Han börjar bli billig nu. Huven repad av kastad sprängsten och nu detta, på en vecka.


Men vet ni vad JAG SKITER I DET.

Jag har fullt sjå med att hålla hemmet beboeligt, knoddarna rena, hela, tandborstade, mätta, glada, sams, lämna på dagis, parken o hämtas ska de göras, då Chrille i princip e på Cikada 90% av dygnets 24 timmar. För att inte tala om att man glömmer bort sig själv i denna röra, jag skulle ju tvätta håret igår, måsta ha keps på Zumban för att d va så skitigt, imorse åkte kepsen på igen då jag skulle lämna på dagis, hade GLÖMT att tvätta håret. Såå förklädet o leendet på bara, vad är nästa? Ska han hitta ett järnspett o dunka sönder lyktan?


Kommentarer
Postat av: Lina

Nej men saatan, rackarns unge. Be han skriva världens bästa mamma på andra sidan:)

2010-04-13 @ 09:47:45
Postat av: Trollmamman Lowa

Fint, bit ihop .. livet är härligt! :O)

2010-04-13 @ 11:04:51
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Tessa

Hahaha, ja bara han börjar kunna skriva så ska han få rista grafitti på hela bilen!

2010-04-13 @ 16:45:58
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Ja du hörde ju att ett av mina barn gjorde det i tiderna, skrev in sitt namn, svårt att bortförklara =)

2010-04-14 @ 07:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0