Har jobbat

Idag har dagen flugit iväg som en fjäder i en vindpust. Kom på jobb och där fanns verkligen MASSOR att göra. Jätteroligt. Mindre roligt var det när jag skulle rulla in en pall (läs satans palljävel) med anlända leksaker i butiken över natten. Den var inte plastad ordentligt så när jag drog den över tröskeln in i hissen stalp hela jävla innehållet (dvs  15-20 kartonger med plast och allt, in i hissen. Jaha, då va d bara att börja trava ut de där lådorna i butiken då, o d va inga några. Svor duktigt. Har skurit upp mina fingrar på en tung kartong så det karva  bort skinn o ner i köttet, så d tog ju int så skönt heller.

Kom hem och bytte av Chrille som for på jobb direkt. Satte Jeff i säng 20.30 och gick till Minimarket o handlade. Nu 22.00 är han fortfarande vaken, antog att han sovit idag och javisst hade han somnat 10 minuter ikväll fick jag till svar när jag messat, 10 fucking minuter förstör hela förbannade nattandet och stjäl miljoners med energi av mej. Nu e jag sur och har hällt upp en påse chips, ska hämta hörlurarna så jag inte hör att han e vaken. Sånt här hatar jag. Men jag älskar chips, så det tar ut varann  =)  fy bubblan vad det bullrar däruppe i hans rum "lalalala, jag hör inget".


Kommentarer
Postat av: Camilla

O jag försvarar Chrille som vanligt =)

2010-04-17 @ 08:17:45
Postat av: Tessa

Försvara på du. Du lever ju med en likadan utan o klaga ;) like you anyway.

2010-04-17 @ 21:03:18
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

o jag gillar ju dig med =)vbs!

2010-04-18 @ 13:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0