En flismaskin e bra att ha

Li har fått rikligt med mommo moffa tid i helgen. Hon vart hämtad från dagis i torsdags och sov där 2 nätter. Li och moffa har arbetat i trädgården. Moffa kapade grenar o kvistar och Li satte dem i flisen.


Ner med dig kvist!


Li har speciella arbetshandskar som hon har där.


Den där minen känner man ju igen.

Man borde nog ta o skaffa sig en kompost, jag älskar ju att återvinna jag. Nu hivar jag alla löv o kvistar i "skogen" här intill, där de blir gegga av sig själv förståss. Men tänk att få göra sin egen mylla.


Kommentarer
Postat av: Camilla

En sån där apparat skulle jag ha behövt idag då trädgårdsröjet skedde, nu ligger allt i en hög o väntar på nästa ryck för att antagligen sen färdas till en majbrasa =)

2010-04-11 @ 21:04:59
Postat av: Tessa

Du får önska dej en =)

2010-04-11 @ 21:20:48
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag vågar inte ens nämna det åt min kanvarabraohaglada sambo =)

2010-04-12 @ 09:18:24
Postat av: Tessa

Hahahaha

2010-04-12 @ 20:41:16
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0