Ed Hardy

Mitt senaste klädinköp är denna underbara Ed Hardy t-shirt. Köpte den på The Basement Outlet Store i Magazin. Jag köper inte ofta kläder till mig själv, jag tycker d e så jävla jobbigt o prova. Men när kläderna väl sitter bra och blir favoriter, då ångrar man ju att man inte köpte fler. Denna är en sån, så skön, ny favorit. Dom hade jättemycket nya Ed Hardy kläder inne nu ifall någon är sugen.


Har ju inte igång min nya kamera, så d vart mobilbild. Lång, tunn och med kort kort ärm -precis som jag vill ha det!

Outletbutiken flyttar till lokalen brevid i Magazins källare, och i den nuvarande lokalen öppnar en ny klädbutik, med ny inriktning, Fashion Store kommer den att heta. 1 maj slår de upp portarna. De kommer att ha märken som bl.a Ed Hardy, Sexy by Sweden och Desigual, som är ett av de hetaste märkena i Sverige just nu. Spännande med nytt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Detta kallas direkt reklam =)

Presentkort?

2010-04-22 @ 08:00:45
Postat av: Linda

Men finns inte fashion store redan? Eller vad heter den bredvid pub ettan?

2010-04-22 @ 08:25:24
Postat av: Trollmamman Lowa

just just.. direkt reklam är bra. :)

2010-04-22 @ 11:23:25
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Tessa

reklam är min grej =) Ingen aning om vad det heter, denna ska heta The Basement Fashion Store iallafall, så långt vet jag.

2010-04-22 @ 22:30:15
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0