Åååååh!

Nu e ja fitti! Chrille ringde stället där vi beställt bänkskivan från idag och undrade ifall den inte skulle dyka upp snart i och med att de lovade 5 veckorna har passerat. Killen i andra änden visste inte så mycket, men "skulle checka upp saken". Det skulle han fan ha gjort för flera veckor sedan!! Han ringde upp. De inte ens hade fått hans omoderna faxjävel på andra sidan Ålands hav då han faxade det för flera jävla veckor sedan. Asså skulle jag vara försäljare så skulle jag nog satan checka läget om jag inte hört nåt från företaget på flera veckor. Man vill ju för helvete ha orderbekräftelse!!!! Dessutom så VISSTE han att 5 veckor var på gränsen, att det var tajt om tid. Jag har pratat med honom 2 ggr och då har han bara sagt "nja, har inte hört nåt därifrån än, men de hör väl av sig snart". GÅ EN KURS! Säger jag bara.

Helvetes jävla skit! Nu ska vi då vara utan bänkskiva i flera veckor, vilket innebär även utan spisplatta (men jag hoppas man kan montera den tillfälligt i nån plywood. Usch usch va nördigt d här blev. Men äta ute en månad sku ju vara lite skönt, kanske man kan fakturera killen  =)


Kommentarer
Postat av: Cindy

Men skit va störande.

2009-09-28 @ 15:45:22
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Trollmamman Lowa

Okeej, irriterad! Hm, känner igen mig liiite joo!

2009-09-28 @ 23:52:57
URL: http://www.lova.bloggagratis.se
Postat av: LenaL

Ja fy fan för tröga människor. Bra service.

2009-09-29 @ 07:52:15
Postat av: Camilla

Tänk om alla andra skulle sku sköta sitt jobb lika perfekt som jag gör mitt... eller hur det nu var ... =)



Jag har förstått på Chrille att det krånglar lite nu på slutrakan... morrr!!

2009-09-30 @ 10:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0