16 kvm badrum

Hej! Här e jag. Återuppstått. Jag har INTE tid med varken vänner eller datan. Så jävla osocial med detta kaos. Men ge er till tåls. Jag täcks faktiskt inte ta bild på nåt annat, för det är sånt jävla aseri här med alla lådor o byggrejer uppåt väggarna. Men jag har tid för några bilder på badrummet iallafall (som vi har i skick). Så ni inte raderar bloggadressen.


Armaturerna ska bytas till grafitgråa och de där asiga luckorna nere till vänster ska på grå lackering (sen).  Enskilda handdukskrokar ska upp på rad där handduken hänger på bilden.


Har hunnit bada EN gång, har gått omkring skitig som en gris här då man ändå inte träffat nå folk. Skönt med vägghängd toastol och skåp = lättstädat.


Det är inte helt klart ännu, det är lite finjusteringar som återstår. Söker även en passlig sittmöbel in i badsalen. Om ni tittar riktigt noga så ser ni TV-uttaget där mellan fönstret och duschen  =)


Nu tar d väl en vecka igen innan jag får hit nå bilder. Ska ta mej tid att blogga om Paris oxå vid tillfälle. Nu jobbar jag 3 st kvällspass på raken, får se om jag dyker på datan eller ner i byggdammet då jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Lena

SNYGGT!! :D Välkommen tillbaka till verkligheten, Åland! ;)

2009-10-21 @ 00:07:41
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fint blir det. Det är likastort som vårt vardagsrum ungefär ;)

2009-10-21 @ 06:16:00
Postat av: Lessa

Shit vad snyggt! Det ser helt enormt ut! =) Läckert inrett!

2009-10-21 @ 07:17:50
Postat av: Petra

Rottingvilfåtäljerna från Ikea är duktigt sköna att relaxa i efter badet!



http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60075257

2009-10-21 @ 08:00:03
Postat av: Andréa

WoW! Vilket badrum, gigantiskt och lyxigt!



Ser fram emot parisstoryn och pics!

2009-10-21 @ 08:00:59
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag ser mig själv där under er Thailandstur men funderar om jag måste ha en karta i ert badrum då vårt är typ 1,60 x 1,40 =)

2009-10-21 @ 08:22:47
Postat av: LenaL

Vilket flashigt badrum! Där kan man ju sitta i timmar och häcka. Ta ingen stress över att du inte har tid med vänner och blogg. Koncentrera dig på flytt och hus. Allt annat hinner du med sen. :)

2009-10-21 @ 10:00:31
Postat av: sandra

hahah.. "badsalen".... det stämmer precis...snyggt!!

2009-10-21 @ 10:37:59
Postat av: Emma

Det där är större än min nuvarande lägenhet .... Kanske man får komma och glo lite sen, och kramas med pluttarna! Nästa besök blir i januari en sväng, men om inte annat så flyttar jag ner till ön 1 juni nästa sommar :) KRAM!

2009-10-21 @ 20:59:43
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack Lena. Badrummet ÄR enormt, HUGE! Emma du är så välkommen så.

2009-10-22 @ 10:18:08
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0