Påväg på jobb!

Imorse fick jag ett samtal från nå elgubbar som ville in till Hotell Esplanad. Måsta ringa Chrille i USA o fråga efter var nycklarna var. Förde ut Li till sina dagiskompisar som plockade upp henne utanför huset pv på teater till bibban skönt att ha skitiga mjukisbyxor på sig hela förmiddan o slippa föra!). Satte Jeff i pyjamas o 2 kilos blöja i halaren och traskade till hotellet. Provade alla nycklar i hotellets alla dörrar, sista passade =)  

Jeff pirrade lite när jag skulle lämna honom idag, men inge gråt. Så nu är han i parken med grävmaskinerna och lastbilarna. Jag ska äta lunch och sen på jobb! Faster Camilla hämtar båda barnen idag och sätter mat i dem för att sedan forsla dem vidare till mommo & moffa. Sen hämtar jag dem när jag slutar.

Ikväll ska jag prismärka Bettangrejer utav barra hälvite! Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: sandra

varför satt du på jeff en 2kilos blöja?

2009-11-11 @ 20:57:53
Postat av: Tessa

Jag satte på den (betydligt lätare) igår kväll så det inte skulle vara 2 kg kiss i sängen imorse.

2009-11-11 @ 22:04:34
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0